Szukasz oferty na miarę? Uzupełnij swoje miejsce pracy i bezpośrednio w koszyku poproś o spersonalizowaną ofertę.
Szukasz skutecznego sposobu na uporządkowanie dokumentów i ergonomiczne zoptymalizowanie swojego miejsca pracy? Odkryj uchwyt na dokumenty ErgoDoc®, idealne rozwiązanie dla zorganizowanego i wygodnego miejsca pracy.
Wyobraź sobie: bardzo skuteczny, liniowy uchwyt na dokumenty, który nie tylko wspiera twoje dokumenty, książki, segregatory i teczki do formatu A3, ale także pomaga zapobiegać zmęczeniu oczu i bólom szyi, umieszczając dokumenty i monitor w jednej linii. Uchwyt na dokumenty ErgoDoc® oszczędza miejsce na biurku i oferuje elegancki, przejrzysty design, który dopełnia każde miejsce pracy.
Dzięki wymiarom 536 x 270 x 136-206 mm i regulowanej funkcji wysokości od 136 do 206 mm w sześciu małych krokach, ten uchwyt na dokumenty oferuje elastyczność i wygodę. Przezroczyste akrylowe o grubości 5 mm może wytrzymać obciążenie do 6 kg, co czyni go solidnym i trwałym. Dodatkowo, możesz łatwo podnieść uchwyt i wsunąć klawiaturę pod spód, gdy nie jest używany, co zapewnia dodatkową przestrzeń i uporządkowane miejsce pracy.
Nie czekaj dłużej! Zwiększ swój komfort pracy i produktywność dzięki uchwytowi na dokumenty ErgoDoc®. Zamów teraz i doświadcz korzyści płynących z ergonomicznie odpowiedzialnego i zorganizowanego miejsca pracy.
Kolor | Przezroczysty |
Materiał | Pleksi |
Wymiary (s x g x w) | 536 x 270 x 136 - 206 mm |
Regulowana wysokość | Tak |
Udźwig | Max. 6 kg |
Marka | Dataflex |
Złóż tutaj łatwo wniosek o indywidualną ofertę. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.
Je vraagt een offerte aan voor: