Oczywiście istnieje możliwość, że po złożeniu i otrzymaniu zamówienia zdecydujesz, iż produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. W takim przypadku masz możliwość anulowania zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby skorzystać z tego prawa, skontaktuj się z firmą Ergo2Work w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania produktów, dzwoniąc pod numer +31 24 3244084, wysyłając e-mail na adres info@ergo2work.pl lub wypełniając formularz zwrotu zamówienia.
Prosimy pamiętać, że prawo do odstąpienia od umowy można wykorzystać tylko wtedy, gdy towary są kompletnie, nieuszkodzone i nieużywane. Prawo do anulowania zamówienia wygasa, jeżeli te warunki nie są spełnione. Aby dokonać zwrotu produktu lub produktów, prosimy o zapakowanie ich w oryginalne, nietknięte opakowanie i umieszczenie w mocnym zewnętrznym kartonie (najlepiej w kartonie, w którym produkty zostały dostarczone), uwzględniając wszelkie materiały ochronne. Dla szybkiej obsługi zalecamy skorzystanie z formularza zwrotu.
Ryzyko i koszty zwrotu ponosisz samodzielnie. Zapłacona kwota, w tym koszty wysyłki, zostanie zwrócona i zwrócona w ciągu 14 dni od rozwiązania umowy. Jeśli uważasz, że otrzymałeś niewłaściwy produkt lub wydaje się, że są wady, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Poinformujemy Cię, jak postąpić. Prosimy zauważyć, że inne warunki obowiązują dla zamówień próbnych.